חיבור לאני הפנימי - עיצוב הבית בשלושה שלבים

כולנו צריכים תזכורות לעוצמה הפנימית שלנו ולמה
 שמניע אותנו מבפנים. 
עם השגרה השוחקת וכל הסחות הדעת שיש מסביב, אפשר בקלות להתנתק מהחזון האישי שלנו, ממקורות ההשראה שלנו וממה שמעורר בנו את הניצוץ. 
כשאנחנו מגיעים לעצב את החלל שלנו, יש לנו הזדמנות לתת ביטוי לכל אותם אלמנטים בחיים שלנו שמעוררים בנו התרגשות ומחברים אותנו לאש הפנימית שלנו. נוכחות של חפצים מעוררי התרגשות ועיצוב נכון של החלל עשויים לגרום לשיפור משמעותי בתחושת האושר שלנו כשאנחנו בבית, לאיכות המנוחה שלנו ולתחושה עמה אנחנו קמים בבוקר
אז איך עושים את זה בעצם?
שלב ראשון: מיון וניקוי 
בשלב זה נעבור חדר חדר ונבחן את הנחיצות של החפצים שיש בו. דרך טובה להחליט אם הגיע זמנו של חפץ מסוים להתנתק מחיינו תוך מענה על תשובה פשוטה: האם החפץ הזה גורם לי לאושר, תחושה נעימה והתרגשות? 
אם התשובה היא לא - הגיע זמנו של חפץ זה ללכת. 
לאחר ניקוי חדרים שלמים בדיוק באופן הזה, תישארו רק עם החפצים שמסבים לכן.ם אושר ושמחה, ויתפנה מקום לאנרגיה חדשה, קלילה, יעילה ומיטיבה יותר. 
שלב שני: חפצי האושר מגיעים לפרונט
מכירים את התחושה שאתם אוחזים חפץ מסוים והוא מעורר בכם רגש עז? שהוא פתאום מחזיר לתקופה שמחה או מזכיר לכם פיסת נוסטלגיה חיובית ומרגשת? אלה בדיוק החפצים שצריכים להיות בפרונט. ממש מול העיניים שלכם ושלכן כשאתם מתנהלים בשוטף ברחבי הבית. 
אני מכנה את החפצים האלה 'חפצי האושר', ואלה תמיד ימצאו את דרכם למקום הכי בולט בחלל. חפצים בעלי אנרגיה חיובית ומיטיבה הם נכס חשוב, ויש לחגוג אותו. 
שלב שלישי: בנו אלתר
אלתר הוא היכל קטן שבו אתם חוגגים את כל מה שחשוב לכם. זה יכול להיות פינת זן קטנה, שילוב של עציץ, פסל ונר, אולי תערובת קטורות עם מזכרת מיוחדת - כאן אין נכון ולא נכון!. 
הקדשת חלל מיוחד לעולם הרוח הוא כלי מצוין להתחבר ביום יום לחלק הזה שבכם. 
חלל נוח ונעים להדלקת נר יגרום לכך שתעשו זאת בתדירות יותר גבוהה ויביא לחייכם יותר רגעים נוכחים ונעימים.
ניתן להוסיף לאזור זה גם פרחים טריים מהגינה, עלה יפה שנחת על פניכם בטיול נחמד או כל מזכרת קטנה מרגע מרגש. 
בסופו של דבר הרגעים הקטנים והמאושרים הם משמעות החיים עצמם, ואין מטרה ראויה מזו לקבל חלל ייעודי בבית מול העיניים שלנו.